کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316320 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محققان اپلیکیشنی برای تشخیص افسردگی در دست توسعه دارند

بدون شک یکی از دغدغه‌های اصلی پزشکان، پیش‌بینی و پیشگیری از مبتلا شدن افراد به افسردگیست که امروزه بر اساس نوع روحیات و یا تهیه پرسشنامه هایی مخصوص سنجیده می‌شود؛ اما با پیشرفت فناوری‌های نوین و همه گیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند محققان به این فکر افتاده اند که یک روز بتوان افسردگی را از طریق رفتارهای انسان و با کمک تلفن‌های هوشمند تشخیص و به کاربر اطلاع داد.


o-SOCIAL-MEDIA-ADDICTION-facebook

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بسیاری از اپلیکیشن های تلفن‌های همراه هوشمند از حسگرهایی بهره می‌برند که با استفاده از آن‌ها حالات مختلف کاربر را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند. ساده ترین کاری که آن‌ها انجام می‌دهند شمردن گامهای صاحب تلفن همراه است. با این حال در نوآوری محققان دانشگاه نورث وسترن یک گام دیگر به جلو برداشته شده اند. اپلیکیشن جدیدی که محققان این دانشگاه طراحی کرده اند از این حسگرها برای نفوذ به افکار صاحب آن و تشخیص سطح سلامت روانی وی استفاده می‌کند.

این اپلیکیشن با استفاده از سنسور های گوشی فرد، می‌تواند علایم و حرکت وی را تشخصی داده و با الگوی یک فرد افسرده مقایسه کند. در صورت احتمال شروع افسردگی، این برنامه به صورت هشداری را برای وی و دکتر او ارسال می‌کند. به گفته مدیر تحقیق و توسعه  این اپلیکیشن در دانشکده پزشکی دانشگاه نورث وسترن سهراب سائب، این گروه تواسنته اند با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن هوشمند  ۲۸ نفر به مدت ۱۰ هفته، الگوهایی را به صوت داده های مبتنی بر تغییرات سطح استرس، افسردگی و تنهایی در این افراد جمع‌آوری کنند.

جالب است که بدانید این برنامه حدود ۸۷ درصد از کسانی که در این آزمایش شرکت کرده اند را در معرض مبتلا شدن به افسردگی تشخیص داده است. طبق اطلاعات جمع‌آوری شده توسط ربات بنفش “Purple Robot” حدود ۷۸ درصد از افراد مبتلا به افسردگی درجه یک، ترجیح می‌دهند به جای مکالمه صوتی، از طریق ارسال پیامک با دوستان خود در ارتباط باشند.

تخمین زده می‌شود که حدود ۱۷ درصد افرادی که از افسردگی رنج می‌برند از بیماری خود ناآگاه هستند یا آن را انکار می کنند. همان‌طور که گفته شد این برنامه در حال توسه بوده و صرفا نمی‌توان بر روی اطلاعات و آنالیز های صورت گرفته توسط روبایت بنقش حساب چندانی باز کرد، با این حال انجام این گونه فعالیت‌ها می‌تواند رویکرد مضر بودن زندگی ماشینی را کمی در ذهن‌ها تغییر دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27418 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/04/28 تعداد مشاهده: 1427
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر